Kundeservicemedarbejder – stå for kontakten efter salget (Barselsvikar)

Arbejdssted: Herlev
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Forventet start: 1. marts
Timeantal: Fuldtid 

Kan du vende enhver situation til en god oplevelse for kunden?

”Glade kunder er vores hjerteblod og vores kundeservice spiller en afgørende rolle overfor kunderne, uanset om det er, når de skal købe varer, eller hvis de vil bytte en vare. Som ung virksomhed er vi meget afhængige af at give kunder en god oplevelse, hvor vores score på eksempelvis Trustpilot er noget, vi er meget stolte over. Vores nye barselsvikar vil være kundens ambassadør overfor teamet ligeså meget som Faistos ambassadør overfor kunden.” fortæller direktør Mads Vangkilde.

Velkommen til Faisto


Vi åbnede Faisto i starten af 2018. Vores fokus er at hjælpe kunderne, så vi har brug for dig. Vi er 10 kolleger i Faisto. Som vores barselsvikar træder du ind i vores kundeserviceafdeling sammen med 1 kollega. Din opgave bliver at videreføre det høje niveau af kundeservice og kundevaretagelse, vi er kommet i gang med.

Løs order management, så kunden er glad


Når kunder skriver eller ringer ind om, at der mangler noget i deres leverance, eller hvis der er fejl på deres nye værktøj, sørger du for, at de får deres penge igen eller får en ny vare. Herudover svarer du også vores kunder på Trustpilot – både dem der er glade, og dem der ikke er.
”Når du har dialogen med kunden, kan du også lukke sagen uden at skulle spørge nogen om lov. Du får alle oplysninger om forløbet gennem samtalen med kunden og via vores e-commercesystem, og så træffer du beslutningen.” siger Mads.

Entreprenant fællesskab


Der er to ting, der kendetegner vores organisation. Den ene er, at vi er entreprenante og altid er på udkig efter, hvordan vi kan gøre det smartere og nemmere for vores kunder. Der er lagt et stort stykke arbejde allerede, og det er afgørende vigtigt, at vi kan videreføre de gode takter og initiativer med dig. Den anden er, at der skal være plads til både arbejde og fritid, så vi arbejder sammen om at nå vores opgaver.

Fokus på kunden og evnen til at skabe den gode dialog

  • Du har erfaring med kundeservice, og du kan lide at tale med kunder – dit fokus er altid at gøre kunden glad.
  • Du kan skabe en god dialog med alle slags kunder og motiveres af at hjælpe andre.
  • Du er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt, for udover telefon bliver mail og chat dine primære værktøjer.
  • Du er god til hurtig hovedregning, så du kan hurtigt lave en simpel udregning, mens du har kunden i røret.

Er du interesseret?

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Mads Vangkilde på mobil: 28 90 90 62. Ønsker du at søge denne stilling, så klik på ”Søg stillingen” nedenfor. Vi læser ansøgninger og holder løbende samtaler med relevante kandidater.

Om Faisto

Faisto er en dansk webshop, der tilbyder et bredt sortiment inden for blandt andet værktøj, arbejdstøj, sikkerhedsudstyr samt søm, skruer og bolte. Vores vision er at give glæden ved godt udført håndværk til alle, og det gør vi ved at tilbyde kvalitetsprodukter, der matcher vores kunders behov. Virksomheden er ejet af Lemvigh-Müller koncernen, der er Danmarks største stål- og teknikgrossist. Lemvigh-Müller blev grundlagt i 1846 på Kultorvet i København og har 1.300 medarbejdere.

Søg jobbet online

 

Få professionel rådgivning

Vi kender og forstår glæden ved at gøre tingene selv. Hvis du skal købe nyt værktøj eller har brug for vejledning i forhold til dit forestående projekt, så tag fat i vores professionelle rådgivere. Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at klæde dig på til dit næste projekt - både i forhold til viden og værktøj.

89 88 58 90

Alle hverdage mellem 09-16

Kundeservice@faisto.dk

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 2 arbejdsdage.

Sikker betaling

Hurtig levering

Faisto.dk bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse, når du besøger og/eller køber varer på vores webshop. Hvis du fortsætter med at bruge vores tjenester, forudsætter det, at du godkender brugen af cookies. Læs mere om brugen af cookies her.