Reklamation

Hvis du har en reklamation, skal du følge samme procedure som ved en almindelig returnering. Du skal tilgå min returside, hvor du indtaster dit ordrenummer og din e-mail hvorefter din ordre kommer frem.

I forbindelse med en returnering af reklamation skal du ikke selv betale for returfragten. Når varen kommer tilbage til vores lager, vil vi gennemgå den pågældende vare. Hvis reklamationen er berettiget, vil vi kontakte dig, så vi sammen kan finde ud af, hvordan vi bedst løser den enkelte reklamationssag.

Hvis du har spørgsmål til din reklamation, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på 89 88 58 90 eller Kundeservice@faisto.dk.

Få hjælp af os

Hos Faisto stræber vi altid efter at kunne tilbyde dig de bedste varer til de bedste priser. Og vi ved, at du også gerne vil have dine varer hurtigt, så du kan få dem i brug. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til produkter, din ordre, levering, vores returregler eller andet. Vi sidder klar på telefonen alle hverdage mellem 09.00 - 15.30. Udenfor kontortid er du altid velkommen til at sende os en mail på kundeservice@faisto.dk.

89 88 58 90

Alle hverdage mellem 09-15.30

Kundeservice@faisto.dk

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 2 arbejdsdage.

Sikker betaling

Hurtig levering

Faisto.dk bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse, når du besøger og/eller køber varer på vores webshop. Hvis du fortsætter med at bruge vores tjenester, forudsætter det, at du godkender brugen af cookies. Læs mere om brugen af cookies her.