Reklamation

Hvis du har en reklamation, så kan vi bedst hjælpe dig hurtigt videre, hvis du sender en mail, hvor du beskriver problemet.

Hvis der er tale om et synligt problem, beder vi dig vedhæfte et billede, da vi dermed bedre kan vurdere, hvordan vi bedst muligt hjælper dig. 

Du kan sende en mail til vores kundeservice på Kundeservice@faisto.dk. Du er naturligvis også velkommen til at ringe på 89 88 58 90. Vi sidder klar på alle hverdage mellem 09.00 - 15.30. 

Du skal ikke selv betale for returnering af en reklamationsvare. Når kundeservice har behandlet sagen, vil de sende dig en returlabel, så varen kan blive sendt tilbage.

 

Få hjælp af os

Hos Faisto stræber vi altid efter at kunne tilbyde dig de bedste varer til de bedste priser. Og vi ved, at du også gerne vil have dine varer hurtigt, så du kan få dem i brug. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til produkter, din ordre, levering, vores returregler eller andet. Vi sidder klar på telefonen alle hverdage mellem 09.00 - 15.30. Udenfor kontortid er du altid velkommen til at sende os en mail på kundeservice@faisto.dk.

89 88 58 90

Alle hverdage mellem 09-15.30

Kundeservice@faisto.dk

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 2 arbejdsdage.

Sikker betaling

Hurtig levering